26 Eylül 2010 Pazar

Arıcılık, Anaarı kafesleri

Birleştirdiğim kutular 4 gün kapalı mekanda kalacak, onun için keki hemen açmasınlar diye fazla kek koydum.
Anaarı boyandığında işçiler anaarıyı hıpalayabiliyor, hatta bazısı anaarıyı öldürüyor.
O gibi durumlarda daha ince enjektörle daha az kek kullanılabilir.
Kek miktarı anaarının çıkma süresine göre ayarlanmalı.
Bu kafesler 1 cm kalınlığında, bir yerlere tuttururken çıta aralamanıza gerek yok.
Anaarı meme kafesi, çıta arasında kullandığım kafeslerdendir. Meme takılan yere kek basıp kullanıyorum.
Anaarı meme kafeside çıta aralamadqan araya sıgmıyor.

Kutuları birleştiriken anaarı kafeslerine ihtiyacım oluyor.

Bizim normal anaarı kafeslerimiz çok kaba.

Yeni sistemde çıtaları aralarını hiç açmadan ve fazla yer kaplamadan işi çözdük.

İnce kafeslerde yetmiyor, meme kafesiyle enjektör yan yana duruyordu, yav nasıl bunu düşünemedik dedim.

Aynı zamanda bu enjektörlerden meme kafeside olabilir.

6 yorum:

muhteşem turunç dedi ki...

Abi plastik enjektörü icat edenin kemıklerı sızlıyordur. Nedır bu Alı lerden cektığı:)

alicik dedi ki...

Abi adamın niye kemikleri sızlasınki. Bir sürü yerde kullanıma açtık işte::))
İlla birisine enjektörü batırmakmı gerekli, doktor mantıgına başka yerlerde kullanılması ters geliyor galiba::))
Ali'ler konusuna gelince geçen Saim abim Ali'lerden zarar gelmez dedi.
Kal sağlıcakla.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Sayın Bakanım.

Bu yıl bende kafayı bozdum.Artık kendi ana ihtiyacımı karşılamayı düşünüyorum.

Tabii sorun şurda.Bu işi bir şekilde senden öğrenmeliyim.Buna iğne gibi malzemeleri kullanarak çözüm üretmende dahil.

Allah sana kolaylıklar versin.

SLM ve Muhabbetle...

ALİ ŞEKERLİ dedi ki...

Evet.evet aynı fikirdeyim...

Bencede Ali'lerden zarar gelmez!

Aslına bakarsanız "enjektör ucunu kıvırıpta" Birilerine saplamaya çalışana ne demeli acaba? :-)

ALİ ŞEKERLİ dedi ki...

Demin yazmayı unuttum.

Hay aklınla bin yaşa!

alicik dedi ki...

Slm Yusuf;
Kafayı bozanlarmı anaarı üretiyor demek geldi içimden::))
İşi öğrenme konusunda merakı olan herkes öğrenebilir ne bilirsem öğretmeyede hazırım, zaten anaarı üretim blogumda tüm detaylar anlaşılır dille yazılı. Tek eksigimiz kaç senedir larva transferi filimi çekemedim, çektiklerimi kendim begenmiyorum.

Yusufum iğneler konusunda uzman degilim bu işin uzmanı Muhteşem abimdir ucu kıvrık iğneyi bile tereyagdan kıl çeker gibi kullanıp, gözlerinde yaş akan kişiye amca ne kadarda derin kalın diyecek kadarda pişkindir::))

Allah hepimize kolaylıklar versin.


Ali abi bir çok kişi aynı fikirde merak etme::))
At gözlüügü takıp önünü görenler hariç tabiki.
Abi enjektörün kullanım şekillerini biz bulaşmasak iyi olur, kullanan kullanmış.
Abi minik kafeslere çok ihtiyacım oluyordu, bazen büyük kafesle vereceksin kutuya o kafes girmiyor. Birde bir kaç saatlik işlemler için daha iyi oldu, bazen anaarı verdiğim kovada anaarıyı kafeste çok unuttugum oluyordu. Şimdi bununla az bir kekele istediğin kadar süre verebiliyorsun.
Kalın sağlıcakla.