11 Ekim 2010 Pazartesi

10/10/2010 dan seçilenler

Yaklaşık 3-4 gün süren yagışlı ve soğuk hava pazar günü etkisini yitirdi.
Gebze'deki arılıkta, bir sıraya laktik asit yapıp ormanın yolunu tuttum.
Hacı piyasada olmadıgı için tek gidip bir durumlara göz atayım dedim.
Püren yarı olmuş durumda, daha açmayan çok funda var.
Kocayemişlerin bazıları tomurcuk yapmaya başlamış, 15 güne kadar salkım salkım çiçek açmaya başlarlar.
Yolar bayagı bozuktu, arabayı arılıktan 500 metre uzaga bırakıp arılarımı ziyaret ettim.
Sanki bahar gibiydi, arıların sesi süper, 3-4 gün çıkamamalarının acısını çıkarıyorlardı.
Hava sıcaklıkları artık 10 ila 15 derece artacakmış, bizim açımızdan süper olacak.

2 yorum:

muhteşem turunç dedi ki...

arıların yedikleri pürende yemedikleri kocayemişde bu dünyada işleri iş püren balı sağımına çağırırsın artık:)

alicik dedi ki...

Muhteşem abi seni çagırmayacam kusura bakma, niye diye sorar isen, senin bastıgın yerde otmu biter be::))

Bu arada hala internetim yok, internet kafelerde sürünüyoz::((
İnternet kafede, herkeste benim yaşta...::))

Kal sağlıcakla.