2 Eylül 2010 Perşembe

Formik asit damlalığı ve şişesi ne kadar isterseniz var

Bu gün mesayi bitmeden Yiğenim ziyarete geldi.
Kendisi busa'da ve yarın Ispartaya kayıt yaptırmaya gidiyor, öğrenci.
Fatihle hoş beş ederken Muhteşem abi aradı.
Abi benim işyerine gel, birlikte iftar ederiz.
Kem küm filan ettim, dediki bir sürü şişe aldım gönderecegim yerlere kargo götüremem demiş. Abi sen bana ver bak nasıl gönderiyorum dedim, keşke demez olaydım ihale aynen üstümüze kaldı.
Kayseri'liyle konuşurken çok dikkatli olmak lazım.
İhale üstümüze kalsada, beleş iftar ettikya ben ona bakarım::))
Muhteşem abiyegitmeden arılıga ugrayıp bazı anaarı kutularına yavru ve bal dagıttık.
Hacıya dedim gel senide götüreyim diye yok gelmem bu işin içinde başka iş olabilir diyor.
Hacıda bu sıra cin kesildi başımıza, Allahtan hayırlısı.
Gelelim damlalıklarımıza, Muhteşem abi dün verdiğimiz adrese gidiyor damlalık ve şişelerden eser yok.
İşyeri sahibi bu işi yapan kişinin adresini veriyor.
Filan yere git oaradan istediğin kadar al.
Muhteşem abi adresi buluyor, damlalıklı ve 50 cc lik şişelerin fiyatını soruyor 26 kuruş::))
Yani 1 liraya nerdeyse 4 şişe alınıyor.
Bizimki bol bulmuşya, 500 şişe almış, efemdim şuna 50 tane , şuna 30 tane bir sürü poşet yapmış ve poşetler kargoda elinde kalınca, kargo işi bana ihale edildi, sağ olsun 130 tane şişede bana düştü::)))
Şişeler paket paket gel vatandaş.
Ben bu kalfama ne desem bilmemki, bu seferde kendisine almayı unutmuş, benden şişe istemezmi::))
Kaç arın var dedim 10 kovanı varmış, al dedim sana 20 şişe tepe tepe kullan::))
Firmanın kartını almış, forumda adresi yayınlayacak. Şişeciylede görüşmüş telefonla filan isteyen olursa kargo yapıyormusunuz diye, göndeririz demiş.
Bu iş tam Saim Gürel abinin dedigi gibi amme işi oldu.
Bu sırada Saim abi 60 şişen bende haberin olsun::))
Forumda işyerinin adresi ve telofunu var, bu linkten adrtesin detaylarına ulaşırsınız.
http://www.aribakani.com/forum/index.php?topic=335.msg1518#msg1518

2 yorum:

muhteşem turunç dedi ki...

Ya abi şişeleri yollayabılırsen ıyı olacak zıra ben sadece kapak yollayabıldım. Sımdı dusunuyomda yandı adamlar ısın yoksa bu tapalara uygun sıse ara:(

alicik dedi ki...

Muhteşem abi sen merak etme, ben kargoyla kayseriye bir katlı kovan içinde 4 arı ailesi gönderen adamım :::))