1 Aralık 2010 Çarşamba

Ürgüp Göreme Kasım 2010

2010 Yılı kurban bayramı tatili.

Memlekete gitmişken Birde Nevşehir'deki dünyada benzeri olmayan yerleri görelim dedik.

Ürgü ilçesinin kuzeyi göreme yolu üzerindeki ilginç görüntüler.

Nevşehir'e böyle bir gezi yapacaksanız en az 2 gün ayırmanız gerekiyor.

Gittiğiniz yer çok büyük bir alana yayılmış. Ben Avanos, Derinkuyu, Kapadokya, Uçhisar, çanak ve çömlek imalatları yapılan yerler, hemencecik gezilecek yerler degilmiş.
Ben bir kaç resim Ürgüp ten aldım , hemen Göreme'ye geçtik. Sonrada zaten akşam oldu.

Bu resim Ürgüp doğu girişinden, üst taraftaki magara görünümlü yerlerin turistik otel olarak kullanıldıgını söylediler, hatta lüks oteldir dendi.

Sadece göreme denilen yerin içindeki tarihi yerleri koşarsacasına gezmek bile iki satimizi aldı.

Bölgedeki turistik yerleri görmek için Japonyadan sürekli Turist geliyormuş. Gezi boyunca bir sürü yabancı vardı ama Japon turistler daha agırlıktaydı.

Görededen ayrıldıgımızda güneş battı ay doğmuştu.

Ülkemiz bir çok alanda dünyada tek, fakat her şey başıboş.

Benim köyümden zorda olsa gözüken İtalyanların oluşturduğu elma bahçeleri var. Adamlar İtalyadan gelip burada elma üretip, memleketlerine gönderiyorlar, hiç kimsede bu bizim elmamız degil diyemez.

Adamlar gelip buralarda yerler kapatıp üretim yapıyor, biz sadece laf yapmaya devam edelim.

1 yorum:

muhteşem turunç dedi ki...

Sen bu dünyada gez bakalım.......:/)