18 Temmuz 2010 Pazar

18/07/2010 Nevşehir'den misafir

Duran Aydemir, geçen hafta bana telefon ederek sizinle tanışıp birkaç tanedeanaarı alacağım demişti. Ben ise kendisine söz veremedim, hangi gün nerde olacagım hiç belli olmuyor. Demekki kısmette varmışki bu gün Gebze'de olunca görüşüp tanıştık. Kendisi 20 yıldır arılarla uğraşıyorum, bir çok işletme gördüm, çok hazır anaarı kullandım dedi, o konulara girmeyeceğim.
Alacagı anaları kutulardan birlikte topladık.
Bir kaç gündür araya böyle dalanlar var.
Yanında gelenlerde Nevşehir'li, arkadaki Doğan Berberle nerdeyse akraba çıkacaktık. Gözlüklü abimiz Lütfü Altınok, kesinlikle bu arılardan 2 kovan arı alacağım dedi. Bizde bekliyoruz dedik.
Bu arada bir akrabalarıda Darıca'aymış, benden ruşet gibi bir kovan istedi, bende muğladan gelen eski kovanlardan verdim. Darıcadaki akrabaları bir oğul yakalamış kovana alacaklardı. Aradan 2 saat geçti telefonda Duran bey diyorki, Gebze'de maske ve körük alacagımız yer varmı. Hayırdır dedim arı çok sert kovana alamadık, dedim açık yer bulamazsınız, ben körük vereyim, isterseniz birde eski maske veririm, geldiler yeni maskeye göz dikttiler, bende maskeyi sattım gitti. Allah kolaylık versin 4 çıta arı neler yaptırıyor, biz karniyol arılarını naklettikten sonra birde başka kovana aktarıyoruz::)))

1 yorum:

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Ali bey,Duran agbey henüz korkaklığını atamamış .Çerçeveyi emanetci gibi tutuyor.F0 kafkas,italyan ve karniyolun ilk melezlerine f1 diyoruz.Hibrit arıların ilk melezine ne diyiyoruz.Bilen birinin açıklaması dileğiyle.Saglıcakla kalın.